Throwback Thursday: Prague, where I found my passion for food and drink photos

#ThrowbackThursday #Prague #August2013

Love Lock Bridge 

Prague, Czech Republic, where everything started, City of hundred spires, a UNESCO monument, and one of the most beautiful cities in the world. 

Prag, wo alles begann, in der Stadt der hundert Kirchtuerme, ein UNESCO Monument, und eine der schoensten Staedte der Welt. 

Prague view


Here I found my passion for modern, nice and individually bars and restaurants,  and food and drink photos. I realized, the large and pricy and unfortunately sometimes unadventurous restaurants are not a must visit for me, but much more the small, modern, individual, operated by young and passionate chefs.

Hier fand ich meine Leidenschaft fuer moderne, tolle und individuelle Bars, Restaurants, Essens- und Getraenkefotos. Ich realisierte fuer mich, dass nicht die grossen und teueren und leider manchmal biederen Restaurants ein Muss sind, sondern dass vielmehr die kleinen, modernen, individuellen, von jungen Koechen leidenschaftlich betriebenen Restaurants, die sind, die ich bevorzuge.


In hot temperatures: elder water with mint

Again Elder Water at PastaCaffe

Delicious Hake and Fries at the Eatery and Rotisserie


Where and when did you find your hobby you practice with passion?

Wo und wann waren die Anfaenge Eurer Hobbies, die Ihr mit Leidenschaft betreibt?


Your/Eure Christine

 Italian ice cream should not be missed

Kommentare

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts