Throwback Thursday: Giovinazzo Bari - feel the warmth

 #ThrowbackThursday #GiovinazzoBari #June2012




The clearest water, the narrowest alleys, the loneliest dogs, the most Italian flags per square meters, the most romantic sunsets. That was Giovinazzo, a small community in Bari, Italy, almost 4 years ago. 

Das klarste Wasser, die engsten Gassen, die einsamsten Hunde, die hoechste Dichte der italienischen Flagge, die romantischsten Sonnenuntergaenge. Das war Giovinazzo, eine kleine Gemeinde in Bari, Italien, vor fast 4 Jahren. 



 


Unfortunately I heard today, that a dear sport friend will return to Italy this summer. That was the reason why I remembered to Bari. The photos were taken by my old digicam.

Leider habe ich heute erfahren, dass eine liebe Sportsfreundin im Sommer zurueck nach Italien geht. Das war der Grund, weshalb ich in Erinnerung an Bari versunken bin. Fotografiert noch mit meiner alten Digitalkamera. 








I wish to spend another vacation in Bari. Only for the stunning photo scenes; not to mention pizza and ice cream;)

Ich wuensche mir, nochmals einen Urlaub in Bari zu verbringen. Alleine schon wegen der tollen Motive; von Pizza und Eiscreme ganz zu schweigen;)

Your/Eure Christine

Kommentare

Beliebte Posts