Street Doors San Juan, Puerto Rico

#streetdoors #frontdoors #oldsanjuan #sanjuan #puertorico #january2017






As you know I spent some days in Puerto Rico and went to Old San Juan, an absolutely beautiful and relaxed city. I want to show you just some of the wonderfully colorful street doors and house walls. All the color made me cheerful. I was thinking why don't we have such colors at our houses? With this in mind - happy weekend!

Wie Ihr wisst, verbrachte ich ein paar Tage in Puerto Rico und auch in Alt San Juan, eine absolut schoene und chillige Stadt. Ich moechte Euch nur ein paar von den wunderschoenen, farbenfrohen Haustueren und Hauswaenden zeigen. All die Farben stimmten mich heiter. Ich dachte darueber nach, warum wir nicht solche Farben an unseren Haeusern haben? In diesem Sinne - ich wuensche Euch ein schoenes Wochenende!

Eure Christine


Kommentare

Beliebte Posts