Toasted Coffee + Kitchen Dallas

#toasted #coffee #kitchen #dallas #july2017


Want to try another spot in Dallas? I did it and went to Toasted Coffee + Kitchen in Henderson, close to the Greenville Avenue. Klick here for their website.

They have an huge open concept room, high ceiling, industrial style, also a inside dog area, a casual atmosphere for hang out, or plug in your laptop and do some work.  My espresso and my omelette were delicious. I'm coming back:)

Lust auf einen neuen Laden in Dallas? Ich hab's ausprobiert und ging ins Toasted Coffee + Kitchen im Stadtteil Henderson, nahe gelegen der Greenville Avenue. Klickt hier  fuer ihre Webseite.

Es ist ein grosser offener Raum mit hohen Decken, im Industrie Style, es gibt einen Indoor-Bereich fuer Hunde, die Atmosphaere ist sehr laessig und gemuetlich, laedt zum Verweilen ein, auch ideal um den Laptop anzuschliessen und ein bisschen zu arbeiten.  Mein Espresso und mein Omelett haben mir gut geschmeckt. Ich komme wieder:)


Bis bald,
Christine


My Omelette, some bread and the empty Expresso cup


Source: http://toasted.coffee/





ALL PHOTOS AND TEXTS ARE MADE BY MYSELF UNLESS OTHERWISE NOTED.

Kommentare

Beliebte Posts