Water Towers Wichita Falls, Texas


#watertower #wichitafalls #texas #march2017








An idea from a dear friend, who left and determined she forgot to take pictures from the water towers in Wichita Falls. I did it for her and liked the result. As I frequently see, Wichita Falls has a lot more nice subjects to offer than I thought in the beginning. I've been living more than 3 years in this small town, and after this time I still find new interesting subjects when I drive around with an open mind.  

Eine Idee einer lieben Freundin, die weggezogen ist und dann festgestellt hat, keine Fotos von den Wassertuermen in Wichita Falls gemacht zu haben. Ich fotografierte die Tuerme fuer sie, und finde das Ergebnis sehr interessant. Wie ich immer wieder feststelle, hat Wichita Falls viel mehr schoene Objekte zu bieten als ich anfangs dachte. Ich lebe nur mehr als 3 Jahre in dieser kleinen Stadt und finde immer wieder neue reizvolle Motive, wenn ich aufgeschlossen umher fahre.

What was the surprise in your city?

Was hat Euch in Eurer Stadt ueberrascht? 

Eure Christine



ALL PHOTOS AND TEXTS ARE MADE BY MYSELF UNLESS OTHERWISE NOTED.





Kommentare

Beliebte Posts