Have you ever eaten eggs for dinner in Chicago, Illinois?

September 2015,  #Chicago #Illinois #AuCheval




I was very excited to visit Chicago finally! I heard a lot of the city and in the end I could say I love it!
Many skyscrapers, some old historic buildings and nice bridges and underpasses. I love that mix. It reminds me to NYC but much smaller and not so pricy! We went for dinner to a hip restaurant and had a long waiting time of more than 2 hours! Stayed in the front yard and had a interesting conversation with other guest. Everybody didn't care about the long wait, everybody was relaxed, because of the great food. Speciality egg sunny side up on top of the burger! Absolutely worth!

Ich war sehr aufgeregt, endlich nach Chicago zu reisen! Ich habe viel ueber die Stadt gehoert, und am Ende konnte ich sagen, ich liebe sie! Viele Wolkenkratzer, viele historische Gebaeude und tolle Bruecken und Unterfuehrungen. Ich liebe diesen Mix. Es erinnert mich an New York City, nur eben viel kleiner und nicht so kostspielig! Wir gingen zum Abendessen in ein hippes Restaurant und hatten eine Wartezeit von ueber 2 Stunden! Wir verbrachten diese Zeit im Vorhof und hatten interessante Gespraeche mit anderen Gaesten, die auch warten mussten. Keiner hatte Sorgen wegen der langen Wartezeit, jeder war entspannt, wegen des wohl tollen Essens. Spezialitaet ist Burger mit Spiegelei oben drauf! Absolut wertvoll!

Your Christine

Kommentare

Beliebte Posts